ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Aveţi întrebări? Am pregătit pentru dumneavoastră răspunsurile la un set de întrebări care ni se adresează în mod frecvent.

  • Cum procedez dacă am o probă însă sunt proprietar și nu aparțin încă de un cabinet veterinar?

    Puteți aduce dvs. proba pe Str. Paleologu nr. 3 A, Sector 2, București, conform hărții și detaliilor din secțiunea Contact sau puteți apela la colegul nostru responsabil cu ridicarea probelor, sunând la 0735.535.897, serviciu netaxabil.
  • Cum procedez dacă doresc să trimit o probă din afara Bucureștiului?

    Puteți apela la serviciile de curierat (Urgent Cargus, Fan Courier ș.a.) completând numele laboratorului (Histovet) și adresa (Str. Paleologu nr. 3 A, Sector 2, București, Cod Poștal 023955), menționând pe pachet Plata la DESTINATAR. Pe parcursul anului 2016, transportul probelor din provincie este suportat de către noi.
  • Este obligatoriu să completez toată fișa de recepție?

    Nu este obligatoriu însă cu cât avem mai multe detalii, cu atat ne putem îndrepta mai sigur către un diagnostic. Sunt importante informațiile de bază: datele de contact ale cabinetului (nume, e-mail, nr.telefon), datele pacientului (specie, vârstă, numele proprietarului) si zona de unde a fost recoltată proba. Uneori, este foarte important să cunoaștem ce medicamente i s-au administrat pacientului (ex: pentru un frotiu interpretabil si evitarea degenerării celulelor, puncția limfonodală se realizează dupa 72h de la administrarea ultimei doze de antiinflamator, dacă este cazul). De asemenea, puteți trimite pe e-mail/facebook/whatsapp fotografii sau filmulețe cu pacienții dvs. preoperator/postoperator sau înainte de recoltare.
  • Cum și când pot trimite pacienți pentru recoltare?

    Programările, atât la centrul Histovet, cât și la cabinetele dvs. se realizează doar telefonic (0733792658/0731208113) sau prin intermediul e-mail-ului (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.), în funcție de programul personalului Histovet (9-18) sau în afara programului în caz de urgențe.

INTREBAREA DUMNEAVOASTRA

In cazul in care raspunsul dorit nu se regaseste pe lista, contactati-ne!

Contact